Zondag 24 maart werken we aan de website.

Van 05.00 tot 20.00 uur zijn de abonnementen, real time informatie, klantenreacties e.a. niet beschikbaar. Onze excuses voor de hinder. Lees meer over de onderhoudswerken. Laatste update: 23-03-2019 om 12:00

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Heb je een klacht of een melding over onze dienstverlening?

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Elke melding wordt gelezen, onderzocht en behandeld. Zelfs als je geen antwoord wenst, zullen we je klacht ernstig nemen en behandelen.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Reactie op jouw melding

Wens je een antwoord op jouw melding, dan mag je een reactie verwachten via brief, mail of telefonisch.

We behandelen je melding zo snel mogelijk en houden je op de hoogte van het onderzoek. In uitzonderlijke gevallen is verdere analyse noodzakelijk waardoor de afhandeling van je melding enige tijd in beslag kan nemen.

Uiteraard streven we naar een kortere afhandeltermijn. Zo beantwoordde onze klantendienst vorig jaar ruim 84 procent van de meldingen binnen de 9 dagen.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Klachtendecreet

Voor onze klachtenafhandeling zijn we gebonden aan de richtlijnen die de Vlaamse overheid heeft vastgelegd in het Klachtendecreet van 1 juni 2001. Daarin staat o.a. dat anonieme klachten niet zijn toegestaan. Alleen als je je identiteit bekend maakt, zal er gevolg worden gegeven aan je klacht.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Niet tevreden over ons antwoord?

Ben je niet tevreden over de manier waarop jouw klacht werd afgehandeld door onze klantendienst? Dan kan je je wenden tot de Vlaamse Ombudsdienst.

Hou er wel rekening mee dat de Ombudsdienst alleen tussenkomt als je eerst zelf contact hebt opgenomen met ons. Ook als je vragen hebt over onze dienstverlening, zullen ze je weer doorverwijzen naar onze klantendienst.

Jaarlijks maakt de Vlaamse Ombudsdienst een verslag op met de resultaten van het voorbije jaar en met een overzicht van de tendensen. 
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg knoppen toe>