Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Waar moet ik mijn abonnement inleveren voor een terugbetaling?

  • Contacteer de dienst Abonnementen.
  • Ga naar de Lijnwinkel. De Lijnwinkelmedewerker bezorgt je abonnement en aanvraag tot terugbetaling aan de dienst Abonnementen en betaalt dus zelf niets terug.
  • Met het aanvraagformulier tot terugbetaling kan je schriftelijk (per brief of mail) een terugbetaling aanvragen bij de dienst Abonnementen.
Abonnementen tegen verminderd tarief (Omnipas 65+, Buzzy Pazz voor 6 tot 12-jarigen en abonement Verhoogde Tegemoetkoming/Vervoersgarantie) worden niet terugbetaald.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht