Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

  • Je gaat naar een Lijnwinkel en levert je abonnement in of je stuurt je abonnement per post naar de dienst Abonnementen.
  • Je hebt het recht om binnen de 14 kalenderdagen de aankoop te annuleren. We baseren ons hiervoor op de datum van inlevering bij de Lijnwinkel of de poststempel.
  • Je moet geen reden opgeven en je ondervindt hierbij geen nadeel (verzakingsrecht). Als je het verzakingsrecht uitoefent, verbind je je er wel toe de verzendkosten van het abonnement te betalen.
  • Je kunt de aankoop niet annuleren als het abonnement ingaat binnen de 14 kalenderdagen na aankoop.
  • Heb je een MOBIB-kaart? Dan wordt de administratiekost van 5 euro niet terugbetaald. De kaart blijft wel geldig zodat je er op een later tijdstip een abonnement of een ander vervoerbewijs kunt opladen.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Online Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht