Hoe gaat De Lijn om met klachten en meldingen?
Elke melding wordt gelezen, onderzocht en behandeld. Zelfs als je geen antwoord wenst, zullen we je klacht ernstig nemen en behandelen. Een klacht indienen kan via ons contactformulier.
Lees meer over onze klachtenprocedure.
Algemene vragen
- Hoe werkt De Lijn aan toegankelijkheid?
- Waar kan ik terecht voor verloren voorwerpen?
- Kan ik mijn rit betalen met ecocheques?
- Houdt De Lijn haar historisch materiaal bij?
- Hoe kan ik solliciteren bij De Lijn?
- Ik ben een voorwerp vergeten op bus of tram. Wat kan ik doen?
- Wat is netmanagement?
- Wat is basismobiliteit?
- Wat is Op 1 Lijn?
- Ik wil adverteren op voertuigen van De Lijn. Waar kan ik daarvoor terecht?
- Hoe kan een gemeente of stad De Lijn op de hoogte brengen van wegenwerken?
- Hoe kan ik weten of mijn gemeente tussenkomt in de kosten van het openbaar vervoer van De Lijn?